Jesus sade: "Jag är Vägen och Sanningen och Livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig." Joh. 14:6

onsdag 18 mars 2015

Profetisk dröm om en plötslig ekonomisk kollaps över hela världen.



James Bailey varnar för en plötslig ekonomisk kollaps år 2015
 
economic collapse
    "Den 7 juli 2014 hade jag en profetisk dröm där jag såg en plötslig ekonomisk kollaps komma över hela världen.
    I den här drömmen var jag i en stor festvåning, som var fylld med representanter från olika länder. Varje land hade ett långt träbord där deras företrädare satt. Sedan såg jag bordet för USA. Det var omkring sex eller åtta representanter som satt på ena sidan av bordet, men jag kunde inte se någon som satt mitt emot dem på andra sidan.


    Sedan stod alla de amerikanska representanterna som jag kunde se upp samtidigt. Detta orsakade en stor uppståndelse i hela hallen och representanter från andra nationer började skrika mot det amerikanska bordet och på varandra. Det fanns en hel del förvirring och rop i hela hallen. De andra länderna krävde att de amerikanska representanterna skulle sitta ner men deras krav ignorerades och de amerikanska delegaterna förblev stående. 

    Då plötsligt knuffade de människor som stod gömda från min syn på andra sidan av det amerikanska bordet ner bordet mycket hårt och det orsakade att det landade på dem som stod där. Alla av dem slogs ner till marken och bordet landade ovanpå dem. Jag såg dem ligga där platt på rygg med bordskanten över dem. De kunde inte komma sig upp och kunde inte heller röra sig. De var maktlösa och hjälplösa och oförmögna att röra sig. Ingen kom för att hjälpa dem. De bara förblev fastklämda under tyngden av bordet.
    Omedelbart efter att det hände tittade jag ut över festvåningen och såg totalt tumult där alla skrek högt och uppståndelsen var långt större än tidigare. Över den andra sidan av rummet såg jag alla representanterna från Kina stå upp och skrika på USA och säga: "Detta är skandalöst! Vi kommer att förklara krig!" Sedan vände sig alla de kinesiska representanterna bort från sina bord och stampade ilsket ut ur salen.
    Sedan förändrades scenen och jag såg en speciell fond - Exchange Traded Fund (ETF) - skjuta rakt upp extremt snabbt (vilket betyder ett stort börsras). Jag såg det öka så snabbt och så plötsligt att den som inte redan hade egna aktier på den när kollapsen hände kunde inte komma in på den. Det var för sent vid den punkten att göra något åt det...." 
Läs vidare här

Läs också:  President Obama: Krisen är förbi och landet är starkt

 

Inga kommentarer: