Jesus sade: "Jag är Vägen och Sanningen och Livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig." Joh. 14:6

tisdag 11 december 2012

Underbar Frid!



Jag funnit en Frälsare mäktig och god
En Mästare härlig och blid
Försonad från synden igenom Hans blod
Jag nu har förblivande Frid

Underbar Frid underbar Frid
Frid som ej världen kan ge
När Han förde min själ ifrån mörker till ljus
Fick jag underbar underbar Frid


Jag giver till Jesus min Mästare allt
Mitt liva mina gåvor mitt pund
Den stig vill jag vandra som Han mig befallt
Och göra Hans vilja var stund
**********************
Wonderful Peace!

2 kommentarer:

Marguerite sa...

Tack,käraste Anna!!!
Vi äger en Frid,som övergår allt mänskligt förstånd...
Hoppas att du har goda dagar,så här i juletiden!!!
Det ber jag om och önskar dig, av hela mitt hjärta!!!
Stor,varm KRAAAM!!!

Anna sa...

Tack Marguerite! Ja du har så rätt.
Önskar dig också allt gott!
Herrens nåd vare med dig!