Jesus sade: "Jag är Vägen och Sanningen och Livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig." Joh. 14:6

måndag 19 september 2011

Syn: Inga andra namn!

I inget annat namn finns frälsning!
Ett vittnesbörd av Eivor Ohlin:
"En syn som jag fick under bön, i början på 90-talet (tror att det var 1991) började helt underbart!
Jag bad om väckelse i Sverige och särskilt för Göteborg när jag fick en syn för mitt inre. Jag såg staden nattetid med alla de ljus som lyser om natten. Plötsligt strålade namnet JESUS KRISTUS högt på natthimlen. Gud bekräftade än en gång löftet om en väckelse/skörd då Jesus blir förhärligad och jag fylldes av en väldig glädje och förväntan. Helt underbart!! ...


Fortsätt och läs mer här: 
http://www.elvorochjanne.se/vittnesbord-uppenbarelser/Ingaandranamn.html

Läs också:  Vilddjuret och hans rike.

Inga kommentarer: