Jesus sade: "Jag är Vägen och Sanningen och Livet. Ingen kommer till Fadern utom genom mig." Joh. 14:6

onsdag 7 mars 2012

Benjamin Netanyahus tal på AIPAC:s årskonferens 2012-03-05



Premiärminister Benjamin Netanyahu talade på AIPAC:s årskonferens den 5 mars 2012. Där förklarade han varför Israel aldrig kommer att ge efter för ett kärnvapenbestyckat Iran.

Bed för ledarna i Israel om beskydd och vishet från Herren! Herren välsigne dig när du välsignar Israel!

1 Mos. 12:1 ”HERREN sade till Abram: "Gå ut ur ditt land och från din släkt och din fars hus och bege dig till det land som jag skall visa dig.
2 Där skall jag göra dig till ett stort folk. Jag skall välsigna dig och göra ditt namn stort, och du skall bli en välsignelse.
3 Jag skall välsigna dem som välsignar dig och förbanna den som förbannar dig. I dig skall alla släkter på jorden bli välsignade."

Inga kommentarer: